Waardering van ActiVite, Thuiszorg Leiderdorp en Rijndorpen - Leiderdorp op 21 februari 2017 interview

6.5

Als mijn oom 's-ochtends lang moet wachten op de zorg dan neemt hij zelf de medicijnen in. Tussen de middag en in de avond moeten de medicijnen gegeven worden, maar ze leggen ze neer en vullen de map in hoe laat ze geweest zijn en gaan weg. Ze zeggen dat hij het wel alleen kan, maar daar is de zorg niet voor ingezet, hij moet daarbij geholpen worden op de juiste tijd, dat is op advies van de dokter. Hij wordt geholpen door vaste medewerkers. Ik had liever zorg gehad van een andere instelling. Met deze instelling is moeilijk contact te leggen. Ze zijn te druk en hebben geen tijd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ActiVite, Thuiszorg Leiderdorp en Rijndorpen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.