Waardering van ActiVite, Thuiszorg Leiderdorp en Rijndorpen - Leiderdorp op 22 februari 2017 interview

• Longaandoeningen

De medewerkers gaan prima met mijn vader om. Hij vindt dat hij goed behandeld wordt. Dit gebeurt met respect en de medewerkers zijn altijd vriendelijk. Hij wordt geholpen met douchen en aankleden. De medewerkers vind ik ook alert. Als er iets is met zijn gezondheid, dan word ik daar over ingelicht. Als ik iets constateer bij mijn vader dan geef ik dat door aan de medewerkers en als het nodig is, wordt daar extra aandacht aan besteed. In het begin kreeg mijn vader veel wisselende medewerkers. De laatste tijd zijn het meer vaste medewerkers en dat vindt mijn vader heel fijn, anders wordt hij onrustig. Nu zijn het drie vaste personen en dat geeft mijn vader een stukje vertrouwen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ActiVite, Thuiszorg Leiderdorp en Rijndorpen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.