Waardering van ActiVite, Thuiszorg Leiderdorp en Rijndorpen - Leiderdorp op 22 februari 2017 interview

6.8
  • Heupvervanging

De planning is de laatste tijd erg vervelend. Ik heb een vaste tijd met ze afgesproken en dan staan ze veel vroeger of later voor de deur. Dat is voor mij heel onrustig. Laatst stond er een jongen voor de deur zonder identificatie van de thuiszorg. Dit was niet bij mij bekend en ik vond het niet fijn dat dit niet van te voren was doorgegeven. Ze nemen de tijd voor mij als ik behoefte heb aan een praatje. Er is een periode geweest dat ik altijd dezelfde medewerkers zag. De laatste tijd is dat wat rommeliger. Ik heb aangegeven bij de medewerkers dat ik het jammer vind dat er zoveel wisseling is. De dames die bij mij thuiskomen zijn zorgzaam en aardig. Over de zorg die ontvang heb ik geen klachten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ActiVite, Thuiszorg Leiderdorp en Rijndorpen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.