ActiVite, Thuiszorg Leiderdorp en Rijndorpen

Thuiszorg

Simon Smitweg 8 2353 GA Leiderdorp
Deze locatie is onderdeel van ActiVite Thuiszorg

Waardering van ActiVite, Thuiszorg Leiderdorp en Rijndorpen - Leiderdorp op 6 april 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik ben uiterst tevreden over de dames en wil ze ook niet missen. De medewerkers komen op tijd. Dit komt ook omdat ik twee keer in de week op tijd weg moet. Elke ochtend word ik geholpen met het douchen en aankleden, zelfs in het weekend. Uitkleden en naar bed gaan, doe ik zelf. In de avond komt er nog wel een medewerker langs om te kijken of ik mijn pillen heb ingenomen. Tijd voor een praatje schiet er wel eens bij in, maar dat geeft niet. Ik ben niet zo'n prater. Het team bestaat uit vaste medewerkers, ik krijg er wel 7 per week.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ActiVite, Thuiszorg Leiderdorp en Rijndorpen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.