Waardering van ActiVite, Thuiszorg Leiderdorp en Rijndorpen - Leiderdorp op 6 december 2018 interview

7.2

Ik weet nooit hoe laat er een medewerker komt, de één komt om half tien en de ander pas om half twaalf. Het komt ook weleens voor dat ik afbel en er dan toch iemand voor de deur staat. De communicatie daarover zou veel beter kunnen. De medewerkers zijn vriendelijk en aardig, op een enkeling na. In de ochtend komen ze me helpen met wassen en aankleden, en in de avond komen ze mijn steunkous uitdoen en mijn been verzorgen. Ik heb al veel verschillende medewerkers gehad, de laatste tijd valt dat gelukkig wel mee. Ik word goed in de gaten gehouden, daar moest ik even aan wennen.

Bent u of werkt u voor ActiVite, Thuiszorg Leiderdorp en Rijndorpen? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.