ActiVite, Thuiszorg Leiderdorp en Rijndorpen

Thuiszorg

Simon Smitweg 8 2353 GA Leiderdorp
Deze locatie is onderdeel van ActiVite Thuiszorg

Waardering van ActiVite, Thuiszorg Leiderdorp en Rijndorpen - Leiderdorp op 6 december 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Ik weet nooit hoe laat er een medewerker komt, de één komt om half tien en de ander pas om half twaalf. Het komt ook weleens voor dat ik afbel en er dan toch iemand voor de deur staat. De communicatie daarover zou veel beter kunnen. De medewerkers zijn vriendelijk en aardig, op een enkeling na. In de ochtend komen ze me helpen met wassen en aankleden, en in de avond komen ze mijn steunkous uitdoen en mijn been verzorgen. Ik heb al veel verschillende medewerkers gehad, de laatste tijd valt dat gelukkig wel mee. Ik word goed in de gaten gehouden, daar moest ik even aan wennen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ActiVite, Thuiszorg Leiderdorp en Rijndorpen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.