Allerzorg Kindzorg Midden-Nederland

Thuiszorg

Bramenberg 8 3755 BX Eemnes
Deze locatie is onderdeel van Allerzorg

Waardering van Allerzorg Kindzorg Midden-Nederland - Eemnes op 4 april 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

Ze komen eigenlijk altijd op tijd. Maar voor het inbrengen van de sonde, is dit afhankelijk van wie er dienst heeft of in de buurt is. Maar dit kan ook niet anders. Ze gaan op een rustige manier met mijn dochter om. Ze leggen alles aan haar uit over wat ze gaan doen. Ze doen het met liefde en zorg. Hierbij proberen ze zoveel mogelijk rekening te houden met wat mijn dochter fijn vindt. Bijvoorbeeld de pleisters proberen ze goed mogelijk op te plakken, zodat die er niet vanaf gaan. De ene medewerker is hier meer ervaren in, als de ander. Mijn dochter piepte wel eens met haar ademhaling. Hier waren ze heel alert op. Er werd dan overlegd en kort gesloten met de arts. Tenslotte heeft mijn dochter één vaste medewerker, die één keer per week komt. Maar verder in de week is dat team wisselend. Ik vind dit prima, omdat ze alleen komen om de sonde in te brengen. Bovendien als ik ergens over twijfel, kan ik altijd overleggen of bellen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Allerzorg Kindzorg Midden-Nederland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.