Allerzorg Wijkverpleging Duin- en Bollenstreek

Thuiszorg

Nassaustraat 156 2161 RX Lisse
Deze locatie is onderdeel van Allerzorg

Waardering van Allerzorg Wijkverpleging Duin- en Bollenstreek - Lisse op 3 april 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Aandoeningen bij de man - overig

Ik heb het liefste te maken met vaste medewerkers. Want als er telkens nieuwe medewerkers komen, moet ik hier steeds aan wennen. De medewerkers zijn naar mij toe altijd heel vriendelijk. Wat dat betreft ben ik dan ook wel tevreden. Afspraken worden goed nagekomen. Als de medewerkers verhinderd zijn, word ik steeds op tijd keurig door hen afgebeld. Of zij laten mij dan weten dat zij iets later zullen komen. Ik vind de meeste medewerkers deskundig. Dat maak ik op uit de wijze waarop zij over mijn gezondheidssituatie spreken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Allerzorg Wijkverpleging Duin- en Bollenstreek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.