Allerzorg Wijkverpleging Duin- en Bollenstreek

Thuiszorg

Nassaustraat 156 2161 RX Lisse
Deze locatie is onderdeel van Allerzorg

Waardering van Allerzorg Wijkverpleging Duin- en Bollenstreek - Lisse op 5 april 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

Ze komen wel op de dag, dat ze moeten komen. Maar dat de tijden wisselen daar kunnen de medewerkers niks aandoen, omdat ze ook aan de planning moeten houden. De medewerkers benaderen mij netjes. Ze blijven mij met u aanspreken. Maar ik moet maar afwachten wanneer ze komen. Er worden geen afspraken van tevoren gemaakt. Ik begrijp dit ook wel weer. Ik had een keer een opgezwollen buik. Hierbij heeft de verpleegkundige gelijk de huisarts gebeld. Ook heb ik een wond, die ze bijhouden. Mijn wond wordt dan ook netjes gespoeld. Ik heb heel veel wisselende medewerkers. Maar ik vind dit niet erg, omdat het mij niet uitmaakt wie er komt. Als ik maar geholpen word. Bovendien zijn ze allemaal aardig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Allerzorg Wijkverpleging Duin- en Bollenstreek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.