Allerzorg Wijkverpleging Duin- en Bollenstreek

Thuiszorg

Nassaustraat 156 2161 RX Lisse
Deze locatie is onderdeel van Allerzorg

Waardering van Allerzorg Wijkverpleging Duin- en Bollenstreek - Lisse op 4 april 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

Ze kunnen heel goed inschatten welke zorg mijn man nodig heeft. Hier maken ze dan afspraken over. Bovendien letten ze ook heel goed op mij. Ze gaan heel goed met mijn man om. Ze doen niet heel dramatisch. Ze maken nog een grapje. Kortom ze benaderen mijn man op een positieve manier. Ook houden ze rekening mee met zijn pijn. Voordat ze iets gaan doen, vragen ze of hij zo ver is. Of het het pijn doet of ze het beter kunnen doen. Maar ook hoe hij het misschien beter had gewild. Mijn man heeft een soort stoma. Niemand hoef ik uit te leggen, wat de bedoeling is. Ze hebben dit namelijk veel vaker gedaan. Het is geen geknoei. Ook heeft mijn man een keer een infectie opgelopen. Dit hebben ze dan heel snel in de gaten. Vervolgens wordt er onmiddellijk medicatie besteld om dat te bestrijden. Hij heeft wisselende medewerkers. Ze zijn allemaal even vriendelijk en even correct. Maar in zijn situatie zou het fijner zijn, als hij een kleiner team heeft.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Allerzorg Wijkverpleging Duin- en Bollenstreek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.