Allerzorg Wijkverpleging Noordoostpolder

Thuiszorg

Randweg 25 8304 AS Emmeloord
Deze locatie is onderdeel van Allerzorg

Waardering van Allerzorg Wijkverpleging Noordoostpolder - Emmeloord op 4 april 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

De afspraken lopen allemaal perfect bij mij. De omgang gaat prima. Ik heb helemaal geen klachten. De verzorgers kleden mij aan, helpen met douchen en wassen mijn haren. Ik heb perfecte hulp gehad. In het begin kwamen ze vier keer per dag bij mij langs, omdat ik een keer een aanval had gekregen. Dat vond ik fantastisch. Als er wat is valt dat altijd te bespreken en het is altijd goed. Er is weleens een verzorger ziek, maar in het algemeen heb ik bijna altijd dezelfde meisjes over de vloer. De meisjes zeggen het altijd tegen mij wanneer ze weer bij mij langskomen en of er iemand anders langskomt. Dat vind ik perfect. Er is altijd wel iemand die komt en ook altijd op tijd. Ik hoef ze nooit te bellen om het na te vragen. Als er wat is en ik druk op de hulpknop, dan zijn ze binnen tien minuten bij mij. Dat gaat perfect.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Allerzorg Wijkverpleging Noordoostpolder? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.