Allerzorg Wijkverpleging Noordoostpolder

Thuiszorg

Randweg 25 8304 AS Emmeloord
Deze locatie is onderdeel van Allerzorg

Waardering van Allerzorg Wijkverpleging Noordoostpolder - Emmeloord op 7 april 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Ik kan per dag afspreken wat er gaat gebeuren en daar ben ik heel erg tevreden over. De medewerkers zijn heel attent, bezorgd en zeer geïnteresseerd, daar ben ik ook heel tevreden over. Ik heb te maken met een groep van vier of vijf medewerkers die afwisselend komen. Het wassen en aankleden kan ik steeds meer zelf en daar helpen ze me goed mee. Daar is ook overleg over. Ik heb hulp bij een katheter en daar zijn ze heel precies in, dat gaat ook heel goed. Ze laten me zoveel mogelijk dingen weer zelf doen en dat vind ik terecht. Ik ben heel erg tevreden over Allerzorg en ik heb dit anderen ook al aangeraden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Allerzorg Wijkverpleging Noordoostpolder? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.