Waardering van Allerzorg Wijkverpleging Noordoostpolder - Emmeloord op 24 april 2017 interview

7.7
  • Aandoeningen bij de man - overig

Ik zou deze zorgverlener wel aanbevelen, ze doen hun best. De medewerkers zijn vriendelijke en aardige mensen. Ze maken wel eens grapjes met mijn zoon, het zijn dan ook gezellige mensen die bij hem komen. Wij hebben een vast team om ons heen en het vaste team is vakkundig. Maar als er een medewerker komt die niet tot het team behoort dan is deze niet zo vakkundig als de vaste medewerkers. Dat komt omdat deze niet altijd goed op de hoogte is van de situatie. Soms komt er ook wel eens een medewerker die niet echt capabel is om mijn zoon te helpen. Ik vind dat de thuiszorgverlener beter zou moeten kijken of de medewerkers daadwerkelijk geschikt zijn om deze soort zorg te verlenen. De zorgverlening die mijn zoon krijgt draagt wel bij aan de kwaliteit van zijn leven, want hij heeft deze hulp echt nodig. De afspraken die wij maken met het personeel verlopen altijd naar behoren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Allerzorg Wijkverpleging Noordoostpolder? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.