Allerzorg Wondzorg & Dermatologie Utrecht e.o.

Thuiszorg

Lierseschans 10 3432 ET Nieuwegein
Deze locatie is onderdeel van Allerzorg

Waardering van Allerzorg Wondzorg & Dermatologie Utrecht e.o. - Nieuwegein op 3 april 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Afspraken werden goed nagekomen. Als ze een keer te laat waren, dan belden ze mij netjes even op. Dat vond ik fijn, want dan wist ik hoe laat ik ze kon verwachten. De omgang met de medewerkers vond ik goed en ze gaven mij ook genoeg aandacht. Ik vond ze deskundig. Ik had een grote wond en ik zag dat die snel beter werd. Ik vond ze ook alert. Ze zagen het altijd als ik de ene dag meer pijn had, dan op een andere dag. De zorg wordt verleend door een vast team van medewerkers. Dat vond ik prettig, omdat ik het fijn vond om te weten wie er kwam om mij te verzorgen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Allerzorg Wondzorg & Dermatologie Utrecht e.o.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.