Allerzorg Wondzorg & Dermatologie Utrecht e.o.

Thuiszorg

Lierseschans 10 3432 ET Nieuwegein
Deze locatie is onderdeel van Allerzorg

Waardering van Allerzorg Wondzorg & Dermatologie Utrecht e.o. - Nieuwegein op 1 april 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

De afspraken verliepen niet altijd goed. Soms gaven ze niet de goede tijd door of ze kwamen het hele weekend niet. Dat vond ik heel vervelend. Toen ze het weekend niet kwamen, heb ik ze gebeld en toen zijn ze alsnog geweest. De omgang met de medewerkers vond ik prima. Ik vond ze allemaal even aardig. Ik vond ze deskundig. Ze behandelden mijn wond netjes en ze vroegen altijd of het verband niet te strak zat. Verder overlegden ze met hun meerdere als ze van iets niet zeker waren. Dat vond ik goed. Ik vond ze alert. Ze hielden goed in de gaten of mijn been niet warm werd en of ik niet koorts had. Ik kreeg de zorg van wisselende medewerkers. Dit had niet mijn voorkeur, maar de groep bestond slechts uit zeven medewerkers, dus dat vond ik niet een heel groot probleem. Toch zou mijn voorkeur uitgaan naar één vaste medewerker, omdat je bij een andere medewerker steeds weer moet uitleggen wat er de afgelopen dagen gebeurd is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Allerzorg Wondzorg & Dermatologie Utrecht e.o.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.