Allerzorg Wondzorg & Dermatologie Utrechtse Heuvelrug

Thuiszorg

Lierseschans 10 3432 ET Nieuwegein
Deze locatie is onderdeel van Allerzorg

Waardering van Allerzorg Wondzorg & Dermatologie Utrechtse Heuvelrug - Nieuwegein op 4 april 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Aandoeningen bij de man - overig

De medewerker is correct en alert, daarom zou ik deze thuiszorgverlener zeker aanbevelen. Ik krijg een correcte en goede verzorging. Ik heb het idee dat wat er gedaan word goed is voor de wond. De medewerker is alert, ze hoeven de wond maar te zien en ze weten hoe te handelen. De medewerker is vriendelijk en er is tijd voor een praatje. De afspraken die wij maken worden altijd nagekomen. Het is prettig dat ik steeds dezelfde persoon krijg die mij de verzorging geeft. Hierdoor is er een goed inzicht hoe het mijn wond gaat en weet de medewerker dan ook adequaat te handelen om de genezing te bevorderen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Allerzorg Wondzorg & Dermatologie Utrechtse Heuvelrug? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.