Allerzorg Wondzorg & Dermatologie Utrechtse Heuvelrug

Thuiszorg

Lierseschans 10 3432 ET Nieuwegein
Deze locatie is onderdeel van Allerzorg

Waardering van Allerzorg Wondzorg & Dermatologie Utrechtse Heuvelrug - Nieuwegein op 5 april 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

Ik heb vooraf een bepaalde tijd met ze afgesproken. Maar ik heb zelfs een keer meegemaakt, dat iemand hier kwart over acht in de ochtend stond. Het was handiger geweest, dat dit even gecommuniceerd werd. Maar het zijn stuk voor stuk vriendelijke mensen. Ze luisterden ook naar mij hoe ik bijvoorbeeld mijn benen gezwachteld wilde hebben. Als ze er waren, dan kon ik niet even één, twee, drie weg. Soms stonden ze er namelijk al heel vroeg. Ik vond het dan ongelukkig, dat ze op mij moesten wachten. Maar ze hadden dit vooraf niet gecommuniceerd. Het merendeel wist wel hoe ze mij moesten zwachtelen. Ik had er eentje bij, die niet zo handig was met het zwachtelen. De volgende dag heb ik het namelijk zelf moeten doen. De wond was inmiddels al dicht. Dus dat hoefden ze niet in de gaten te houden. Maar het was een gezellig samenzijn. Ze vroegen of ik het nog volhield. Ik had vijf à zes medewerkers, die bij mij kwamen. Ik vond dit waardeloos. Ik heb ook gevraagd of bepaalde mensen konden komen. Ze woonden in de buurt. Bovendien waren ze kundig. Twee medewerkers konden goed zwachtelen. De overige medewerkers durfden niet zo strak te zwachtelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Allerzorg Wondzorg & Dermatologie Utrechtse Heuvelrug? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.