Allévo zorg thuis team Borsele

Thuiszorg

Blikhoek 6 4453 BE 's-Heerenhoek
Deze locatie is onderdeel van Allévo zorg thuis team

Waardering van Allévo zorg thuis team Borsele - 's-Heerenhoek op 24 oktober 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Ik heb geen klachten over de afspraken, want de medewerkers komen doorgaans op het afgesproken tijdstip. Het kan soms echter een half uurtje later worden. Als dat 's avonds gebeurt, dan vind ik dat niet zo prettig. De medewerkers begrijpen en helpen me goed. Ik kan prima met hen praten. Als er iets met mij aan de hand is, dan doen ze mijn kousen op mijn bed uit. Ik vind de vaste mensen deskundig. Als een leerling mijn kousen aantrekt, dan moet ik in mijn ogen soms aanwijzingen geven. Een ribbel in de kous kan immers veel pijn doen. Ik vind de medewerkers alert. Als er iets is, dan zien ze dat meteen aan me. Ze vragen dan of ze me kunnen helpen. Ze doen allemaal hun best. Ik zie geregeld nieuwe gezichten, maar dat vind ik niet erg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Allévo zorg thuis team Borsele? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.