Allévo zorg thuis team Schouwen

Thuiszorg

Kloosterweg 18 4328 GB Burgh-Haamstede
Deze locatie is onderdeel van Allévo zorg thuis team

Waardering van Allévo zorg thuis team Schouwen - Burgh-Haamstede op 24 oktober 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

De afspraken worden goed nagekomen. De omgang met de verzorgenden vind ik prima. Als wij vragen hebben, dan geven ze duidelijk antwoord. Als het nog onduidelijk is voor ons, dan komt de eerst verantwoordelijke verzorgende langs om het nog een keer uit te leggen. Mijn man krijgt verpleegzorg en het zijn allemaal gediplomeerde verpleegsters. Ze komen iedere dag langs om zijn steunkousen aan en uit te trekken. Ze letten zeker goed op de gezondheid van mijn man. Als ze iets speciaals nodig hebben, dan nemen ze voor ons contact op met de huisarts. Wij krijgen een stuk of zes medewerkers. Ik vind het logisch dat het wisselt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Allévo zorg thuis team Schouwen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.