Allévo zorg thuis team Schouwen

Thuiszorg

Kloosterweg 18 4328 GB Burgh-Haamstede
Deze locatie is onderdeel van Allévo zorg thuis team

Waardering van Allévo zorg thuis team Schouwen - Burgh-Haamstede op 24 oktober 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

De medewerkers zijn erg aardig en benaderen mijn man met veel respect, dat vind ik heel belangrijk. Hij heeft met de ene medewerker een betere klik dan met de andere. In de ochtend komen ze zijn kousen aantrekken en twee keer in de week komen ze hem helpen met douchen. Ik vind ze heel deskundig. Ze letten goed op mijn man en als hij iets anders doet dan normaal dan heb ik daarna een gesprek met de medewerkster. We hebben twee vaste medewerkers. Als hun met vakantie zijn, dan komen er twee anderen, maar die ken ik ook, dus dat is geen probleem. Ik vind het wel gezellig om andere medewerkers te zien.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Allévo zorg thuis team Schouwen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.