Waardering van Argos Zorggroep - ThuisZorg Vlaardingen - Vlaardingen op 26 juni 2019 interview

Een half jaar geleden is mijn man overleden. De thuiszorgmedewerkers kwamen iedere dag bij hem om zijn wond te verzorgen. Daarnaast kreeg hij van de thuiszorgorganisatie twee keer per week psychische ondersteuning. Sinds zijn overlijden bezoekt een medewerker mij een keer per maand in verband met rouwverwerking. Het is wel eens voorgekomen dat er een medewerker bij mijn man kwam, die hij niet prettig vond. Hij gaf dat door aan Argos en dan stuurden zij een ander. Als een medewerker ergens aan twijfelde, pleegde zij overleg met collega's. Ik stel het zeer op prijs dat zowel mijn man als ik deze uitstekende zorg hebben gekregen.

Reactie van/namens Thuiszorg Argos Zorggroep - ThuisZorg Vlaardingen - Vlaardingen

geplaatst op 31 juli 2019

Hartelijk dank voor uw hele mooie waardering. Wij vinden het erg fijn om te lezen dat u en uw man zo goed begeleid en verzorgd zijn in deze o zo moeilijke en verdrietige fase en dat u nog steeds de steun van onze medewerker ontvangt. Wij wensen u heel veel sterkte toe de aankomende tijd en zullen uw waardering zeker delen met onze medewerkers.

Met vriendelijke groet,
Het management ThuisZorg Vlaardingen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep - ThuisZorg Vlaardingen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.