Avoord AanHuis Etten-Leur Noord

Thuiszorg

Schipperstraat 123 4871 KK Etten-Leur
Deze locatie is onderdeel van Avoord

110 resultaten voor je selectie:

14 maart 2021 - Goedgekeurd door de redactie

voor bezoek een telefoon of berichtje dat zorgverlening onderweg is omstreeks bijv. 10:15 uur arriveert.

8.8
15 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ruime aandacht en belangstelling voor mijn zorgvraag . Ze name ruim de tijd.

7.8
12 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie

De zorg werd geleverd door het Tijdelijke Thuiszorgteam. Ik ben erg te spreken over de zorg, die verleend is aan mij. De aandacht voor het lichaam en de geest was heel goed. Bij iedere...

7 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ben zeer tevreden, goede en lieve mensen, en goede zorg

8.9
24 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb ervaren dat Avoord tijdelijkezorg aan huis goede zorg leverd In Etten-Leur

8.2
12 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie

De oplettendheid was zeer goed . Namen dierekt kontakt op met huisarts.

29 oktober 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Complimenten voor de zorgverlening,zonder hun hulp zou ik niet meer zelfstandig kunnen wonen.Hulp word als zeer fijn ervaren.

17 oktober 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Heb tijdelijke ondersteuning van tijdelijke thuiszorg na heup operatie vriendelijke mensen geduldig en vriendelijk en professioneel

9.6
9 oktober 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Zorgverleners zijn op tijd en besteden erg veel aandacht.

6 oktober 2020 - Goedgekeurd door de redactie

ben zeer tevreden over de geleverde zorg. minder tevreden dat er teveel verschillende zorgverleners waren. dat er van de afgesproken tijd wel eens afgeweken werd!

7.9
1 oktober 2020 - Goedgekeurd door de redactie

De dames van Avoord aan Huis boden tijdens mijn herstelperiode de juiste zorg, goede adviezen, een luisterend oor en vriendelijk woord.

25 september 2020 - Goedgekeurd door de redactie

ik voelde mijn op me gemak. en er werdt ook tijd genomen voor mijn ben zeer tevreden

9.3
19 september 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb zo zorg van het team tijdelijke thuiszorg als fijn ervaren. Voor een volgende zorgmoment, operatie kom ik zeker terug bij dit team voor de zorg.

8.3
28 augustus 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Niets ten nadele van de dames maar de tijd om aandacht te geven is te beperkt.

6.6
21 augustus 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Alle medewerkers die bij ons zijn geweest waren nette en goede werkers . Ze waren deskundig en de afspraken werden netjes nagekomen . Allemaal bedankt.

18 augustus 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Heel kundig persoon van het tijdelijk thuiszorg team

5 augustus 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik kreeg zorg van het Tijdelijke Thuiszorg Team van Avoord, ik ben er tevreden met de zorg die ik heb gehad. De zorg is op een fijne manier uitgevoerd.

9.1
9 december 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Buitegewone kwaliteit en inzicht van de verschillende wijkverpleegkundigen. Daarom het hele spectrum van dienstverlening gewaardeerd met het cijfer 10.

26 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Helaas heeft de Thuiszorg weinig tijd; ze willen graag meer doen maar dat wordt hen door de regelgeving vaak onmogelijk gemaakt. Ze zijn allemaal van zeer goede wil. Maar voor iemand die balanceert...

6.9
17 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

De zorg zijn mensen en mensen zijn verschillend en ik ook. Iedereen doet zijn best. Ik ben heel tevreden.

8.1