Beter Thuis Wonen, Team Deventer

Thuiszorg

Brederodelaan 41 7412 NG Deventer
Deze locatie is onderdeel van Beter Thuis Wonen Thuiszorg

Waardering van Beter Thuis Wonen, Team Deventer - Deventer op 21 maart 2016 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

Ze regelen alles en als ik wat vraag, gebeurt dat. Het is voor hun nooit te veel. Ook vragen ze aan mij of ik wat nodig heb. Als ik 's morgens of 's avonds eerder of later geholpen wil worden, dan kan dit. De omgang is prettig, zo gaan zij bijvoorbeeld hun eigen weg in huis omdat ik hen vrije handen heb gegeven daarin. Ze nemen de tijd voor je om even een praatje te maken en als je met problemen zit, kun je altijd bij ze terecht. Ik ben heel blij met ze. Ze zijn erg oplettend, zo gaven ze aan dat mijn man geen zalf op zijn huid mocht hebben wat ik er zelf op had gesmeerd. Ze komen voor mij en mijn man, maar zij zien ook dat de situatie van mijn man achteruit gaat, ze zijn hier oplettend in. De medewerkers wisselen geregeld, maar dat vind ik prima. Ik kan met hen allemaal goed opschieten en zij zijn kind aan huis.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Beter Thuis Wonen, Team Deventer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.