Buurtzorg Bennekom 4

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Mijn ouders hebben vijf jaar lang ondersteuning Genoten van Buurtzorg Team 4, Bennekom. Aanvankelijk was het wennen dat vreemde mensen meekeken, meepraatten, luisterden en vooral handelden. Geleidelijk aan hebben mijn ouders zich kunnen overgeven aan deze professionals, de contacten met buurtzorg Team 4 hebben zich ontwikkeld tot die van heuse vertrouwenspersonen. Invoelend en luisterend naar deze niet altijd gemakkelijke cliënten... Primair voor mijn moeder, later ook voor mijn vader. De dagelijkse praktische ondersteuning van buurtzorg heeft er toe geleid dat hun zelfstandig wonen behoorlijk is opgerekt en dat de thuissituatie voor mijn vader tot het einde gehandhaafd kon blijven. De diverse foto's van sinterklaas- en andere vieringen blijven dierbare herinneringen. Soms had ik het idee dat buurtzorg dichterbij stond dan de eigen kinderen. Gezamenlijk (voor)overleg leidde vaak de volgende stappen in. Dat was zeer waardevol op momenten dat dit er toe deed. Dank jullie wel allemaal!.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Buurtzorg Bennekom 4? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.