Waardering van Buurtzorg Enschede Zuid-Oost - Enschede op 21 februari 2021

9.3

Buurtzorg kwam voor de verzorging van mijn man met uitgezaaide longkanker. Mijn man wilde zelfstandig blijven zolang het kon en dan werd gewaardeerd door het team. Toen het niet meer kon werd de zorg uitgebreid en op een professionele manier overgenomen. Altijd met een vriendelijk woord en een glimlach op hun gezicht of het nu morgen, middag of avond/nacht was. Deze zorg was ook voor mij een grote zorg minder. Soms waren er twee verzorgende zodat ik ook een keer in een gesprek mijn zorgen kwijt kon. Dat waardeerde ik . Wat mijn man ook fijn vond dat er mannelijke verzorger bij was waar hij goed mee kon kletsen. Ook de nazorg vond ik heel fijn. Team zuid oost dank voor jullie goede zorgen en begeleiding .

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Buurtzorg Enschede Zuid-Oost? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.