Waardering van Buurtzorg Goor 1 - Goor op 16 augustus 2017

• MS

Een topteam is het! Ze zijn professioneel, altijd vriendelijk, komen afspraken na en geven je het gevoel alle tijd te hebben. Dit is heel prettig. Ze signaleren dingen, ik kan goed met ze overleggen als er iets gewijzigd wordt in mijn medicatie of met mijn gezondheid. Ze denken met mij mee en weten waar ze het over hebben.Dossiers worden goed bijgehouden en gelezen dus ik hoef nooit mijn verhaal twee keer te doen.Het buurtzorg-concept spreekt me ook erg aan, het team regelt alles zelf. Dus je hebt hele korte lijntjes wat zeer prettig is als je bijvoorbeeld je zorgmoment wilt wijzigen of wanneer er iets aan de hand is. De communicatie, die bij veel instellingen niet goed verloopt, verloopt bij Buurtzorg dus uitstekend!

Bent u of werkt u voor Buurtzorg Goor 1? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.