Waardering van Buurtzorg Gorredijk e.o. - Gorredijk op 25 januari 2018

9.8
  • Longkanker

Binnen  een  week was de intake en het opstarten van de zorgverlening gerealiseerd. Dit was vlak   voor de kerstdagen. Daardoor waren de vrije dagen al ingeroosterd en hebben we in korte tijd 7 verschillende verzorgenden en verpleegkundigen over de vloer  gehad. Dit vormde geen enkel probleem voor ons. Wij waren erg blij met de snelgeleverde hulp en hebben ons flexibel opgesteld mbt de zorgtijden. Aan hun kant was duidelijk te merken, dat er korte en goede  communicatelijnen zijn. Veranderingen in de situatie hoefden wij eigenlijk zelf niet te  melden, want bij hun binnenkomst werd al direct duidelijk, dat zij  hiervan op de hoogte waren. Stuk voor  stuk zijn het  betrokken en empathische mensen met hart voor de Zorg. We hebben ook fijne gesprekken gehad over Het Leven en De Dood.

Bent u of werkt u voor Buurtzorg Gorredijk e.o.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.