Buurtzorg Maastricht Sint Pieter-Centrum

Kapoenstraat 23 6211 KV Maastricht
Deze locatie is onderdeel van Stichting Buurtzorg Nederland

16 resultaten voor je selectie:

24 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Dat we zorg mogen ontvangen. Kan beter: Te commercieel , persoonlijke aandacht wordt hierdoor minder .

8.1
26 oktober 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: zeer net team , correct in omgaan en verlenen goede zorg. Kan beter: Geen verandering , zorg was goed. Eventueel een naamkaartje

8.6
4 augustus 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: NVT Kan beter: Zijn zeer tevreden, deskundig en betrokkenheid van personeel

13 juli 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ben erg tevreden over proffesionelen en deskundigheid van dit team. Geven veel aandacht aan je als persoon en nemen je serieus .

8.6
3 juli 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik kan niet met woorden omschrijven hoe de goed, inlevend en behulpzaam en professioneel de medewerkers van Buurtzorg Maastricht Sint Pieter-Centrum in Maastricht zijn. Wat een professionele...

22 juni 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: de aandacht en de ondersteuning in het gehele proces . Kan beter: niets

28 mei 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De totale zorg Kan beter: Naast de verpleegkundige zorg , graag meer het totaalplaatje, Zoals broodmaaltijden klaar zetten, warme maaltijden warmen. Vooral bij clienten met een halfzijdige...

28 mei 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Het totaalplaatje klopte helemaal, luisteren goed wat jij wilt als client. Kan beter: niets

1 mei 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Team was goed benaderbaar, was een open communicatie. Voelde zich op haar gemak. Kan beter: Nvt

8.2
19 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Vonden ons zeer deskundig en betrokken voor hun broer. Kan beter: Soms was moeilijk om te kunnen communiceren ivm grote afstand van de familie.

9.1
7 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Warme belangstelling, goede signalering, professionele zorg. Kan beter: Onze vader wilde vaak niet douchen.... we zouden graag gezien hebben dat er toch meer “ push” achter gezeten had...

8 januari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Professionele , vriendelijke en liefdevolle zorg .een aanrader tussen alle verschillende zorginstellingen . Veel continuïteit en fijne communicatie.

7 januari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Goede, professionele zorgverlening. Zeer vriendelijke verpleegkundigen.

20 december 2019 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Mw is in het geheel tevreden over de zorg. Kan beter: Mw heeft geen aanbevelingen.

17 december 2019 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ivm de juiste aandacht die ik heb mogen ontvangen. Kan beter: Beter begeleiding van stagiaires

8.2
14 december 2019 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Dhr krijgt de aandacht voor de zorg en vindt het prettig dat we op de afgesproken tijden komen. Kan beter: Dhr is tevreden over de zorg. Heeft geen aanbevelingen.

Filters