Waardering van Buurtzorgteam Marum - Marum op 12 augustus 2015

8.7
  • Prostaatkanker

Mijn / onze ervaring met buurtzorg Marum is echt geweldig! Bij de ziekte van mijn man, was verzorging eerst niet nodig maar wel werden er afspraken gemaakt om ons regelmatig te bezoeken om te kijken hoe het ging en zo nodig advies te geven. Na achteruitgang was er direkt de mogelijkheid voor ondersteuning. Ook deze ondersteuning is bijzonder fijn geweest! Toen er nachtzorg nodig was hebben zij ook daarin begeleid en ook dat is erg goed geweest. Bereikbaarheid buiten de voor ons vaste tijden was heel erg goed en altijd ging men hier op in door te komen en / of advies te geven! Het is in een geweldig team!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Buurtzorgteam Marum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.