Waardering van Buurtzorg Rotterdam Kralingen-Crooswijk - Rotterdam op 2 oktober 2018

8.8
  • Dementie

De goede ervaring blijkt al uit de cijfers. Wij zijn uiterst tevreden over de hulp van de teamleden, speciaal de evv-er hebben wij bijzonder gewaardeerd. Mijn man was de cliënt, hij had vaak een wond die met grote zorg werd behandeld. Ook voor mij als mantelzorger was er aandacht en steun (wij zijn beiden 86). Nu kon de verzorging thuis niet meer en is mijn man opgenomen in een Woonzorgcentrum. Goed huis, toch helaas!Buurtzorg is jaren bij ons geweest, na nierbekkenonsteking en omdat eerder een heup was gebroken. Daarna een poosje konden we het weer samen. Maar opnieuw is de hulp gevraagd en weer jaren verleend.  Aan te bevelen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Buurtzorg Rotterdam Kralingen-Crooswijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.