Waardering van Buurtzorg Rotterdam Prins Alexander - Rotterdam op 12 januari 2021

9.6

Het kleine team zorgt sinds lange tijd voor mijn moeder. Door ziekte en toenemende klachten zorgen zij nu voor allebei mijn ouders. Ze zijn professioneel, vakkundig en goed op de hoogte van de situatie. Maar bovenal worden mijn ouders op een vriendelijke, geduldige en persoonlijke manier verzorgd en begeleid. Ze krijgen goede uitleg en advies over de verzorging, mogelijkheden voor behandeling e.d. Niets is hen te veel. Iedereen is begaan en er is altijd tijd voor een praatje. Contact met hen is laagdrempelig. Mijn ouders zijn in zeer goede handen. Dat is heel prettig voor hen en een hele geruststelling voor mij.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Buurtzorg Rotterdam Prins Alexander? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.