Buurtzorg Ten Boer

Marskramer 1 B 9791 MB Ten Boer
Deze locatie is onderdeel van Stichting Buurtzorg Nederland

14 resultaten voor je selectie:

4 september 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben ontzettend blij dat ik na 2 zware operaties gekozen heb voor Buurtzorg! De hulpverleners zijn zeer vriendelijk, zeer kundig en heel erg handig. Ze namen alle tijd voor mij, alle zorg ging in...

9 december 2019 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Dat de zorgverleners echt met je mee leven. Kan beter: Geen verbeterpunten.

3 december 2019 - Goedgekeurd door de redactie

invallers of stagiaires voorzien van identificatie over het geheel zeer tevreden!

8.1
12 juli 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Het is fijn dat ik dezelfde mensen krijg. Ik hoef niet uit te leggen wat ze moeten doen. Ze zijn heel kundig. Bedankt voor de goede zorgen.

16 februari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

geweldige zorg! Erg betrokken en oog voor je als mens. Alle tijd wordt er voor je genomen.

8.8
20 juli 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Fijne en bekwame zorgverleners die zich bij mijn behoeften aanpassen. Ze zijn zeer flexibel als ik hulp nodig ben.

29 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Professionele en betrokken medewerksters met persoonlijke aandacht. Een fijn en hartelijk team. Mede dankzij de zorg van de medewerksters lukt het mij zelfstandig te blijven wonen.

9.5
15 februari 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Dit is een geweldig team. Zij zijn kundig en hebben , relevante, vakkennis.Deze buurtzorg groep zal ik bij iedereen aanbevelen. Top, bedankt voor jullie inzet.

22 januari 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer goede ervaring op alle vlakken.

10 januari 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben heel tevreden met de zorg en de mensen van Buurtzorg.

8.7
1 juli 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Een fijn team waarin alles te bespreken is. Zonder de Buurtzorg kon ik niet meer thuis zijn!

9.3
28 februari 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Fantastisch team, zeer betrokken en professioneel