Buurtzorg Ten Boer

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Wondverzorging

Ik ben ontzettend blij dat ik na 2 zware operaties gekozen heb voor Buurtzorg! De hulpverleners zijn zeer vriendelijk, zeer kundig en heel erg handig. Ze namen alle tijd voor mij, alle zorg ging in heel prettig overleg. Het is ook een heel leuk team, ze zorgen ook goed voor elkaar. Als de ene eerder klaar is, bellen ze een collega om te kijken of ze die kunnen ontlasten. Ik vond het ook heel prettig om ze over de vloer te hebben. Ze hielden mijn privacy goed in de gaten, maar waren ook snel thuis in mijn huis. Ook hielden ze mijn gemoedstoestand goed in de gaten. Er wordt een dagboej bijgehouden, waarin ze precies genoeg schrijven, wat ook inzichtelijk was voor mij. De medewerkers komen bij mij uit te buurt, dus een aantal kende ik van gezicht. Ze kennen mijn buurt en mijn huisarts. Dit maakt de zorg erg prettig. Ik kan iedereen voor 100% de Buurtzorg aanraden!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Buurtzorg Ten Boer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.