Waardering van Buurtzorg Tubbergen 1 - Tubbergen op 4 januari 2019

• Urinewegaandoeningen

Een 10 geven op alle vragen klinkt saai en zo van "het zal wel". Maar het is echt mijn mening. De buurtzorg Tubbergen heeft mij een week geholpen met het katheteriseren van mijn blaas na een onderzoek. de ondersteuning vond plaats op verschillende tijdstippen overdag en savonds laat.Het was voor mijn gezondheid belangrijk dat er een strak schema gevolgd werd.Het was voor mij dat ik mij hierbij geassisteerd werd door een vreemde. De intake.De intake was een goed gesprek waarbij er de tijd werd genomen om eea goed te bespreken en te plannen. Het was zeker geen gesprekje om het formuliertje even in te vullen. Er werd moeite gedaan om mijn vraagmomenten goed in te plannen. Hierbij werd ook aangegeven welke medewerkster zou komen. Dat geeft vertrouwen en stelt gerust.De deskundigheid.De medewerksters waren deskundig bij het helpen. Dit blijkt uit de goede ondersteuning van de handeling maar ook uit de vragen en observaties die men deed. De medewerksters letten goed op mijn fysieke conditie en of zij dan hun hulp moesten aanpassen. ongevraagd maar uit hun professionaliteit bleek men ook de kwaliteit van de urine in de gaten te houden. Aangezien ik ook een wond had nav het hartonderzoek werd ook deze regelmatig gecontroleerd. Uit de gesprekken bleek  dat elke medewerkster haar ervaring en waarneming in het logboek rapporteerde en las voor dat zij bij mij kwamen. Op deze manier elke medewerkester goed op de hoogte.Punctueel.Het afgesproken schema werd goed nagekomen. Het is 1 keer voorgekomen dat er een vertraging was. Hierover werd snel gecommuniceerd.Zorgzaamheid.Zonder uitzondering waren alle medewerkesters hulpvaardig en geïnteresseerd in mijn situatie en hoe ik me voelde. Zij gaven ook aan en stelde soms voor om even een extra bezoek te komen brengen als het even wat minder ging. Er was ook aandacht voor de gevoelens en zorg van mijn vrouw. Exitgesprek.Tijdens het exit gesprek was er genoeg ruimte voor mij en mijn vrouw om onze ervaringen te delen. her werd daardoor een goede afronding die paste in het geheel van de goede ervaring.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Buurtzorg Tubbergen 1? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.