Waardering van Buurtzorg Vianen - Vianen op 19 mei 2016

• Botkanker

Mijn zus heeft vanaf eind januari tot 2 mei ondersteuning en verzorging van het Buurtzorg team Vianen mogen krijgen. Zij was terminaal ziek en wilde zelf de regie in handen houden.Dat was erg belangrijk voor haar.Als zus en mantelzorger heb ik kunnen zien en ervaren hoe professioneel, respectvol en liefdevol de zorg van de Buurtzorg voor mijn zus is geweest. Zij had veel veiligheid nodig om zich over te kunnen geven in het proces van loslaten en die veiligheid vond zij bij de zorg. De laatste dagen van haar leven kreeg zij maar een verpleegkundige aan haar bed die op haar vrije dagen bleef komen. Wat een geweldig inlevingsvermogen om haar zo min mogelijk te belasten. Het Buurtzorg team in Vianen verdient echt een 10. Ik hoop dat als ik zelf ooit zorg nodig heb het ook op deze manier mag gaan.Gelukkig is er ook goede zorg in Nederland naast alle minder goede berichten die er zijn.

Bent u of werkt u voor Buurtzorg Vianen? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.