Buurtzorg Winterswijk Noord

Waardering van Buurtzorg Winterswijk Noord - Winterswijk op 26 juli 2017

Herkennen veranderingen

Vast team

Ruggenmergaandoeningen

In 2006 kwamen wij in de Achterhoek wonen. Toen lazen wij in een huis aan huis krant over Buurtzorg die startte in Dinxperlo. De uitleg van zorgverlenen stond ons zeer aan. Uit onze vorige woonplaats hadden wij ook ervaring met een thuiszorgorganisatie, maar de verpleegkundigen werkten al ( met tegenzin) met stopwatch, niet erg fijn voor de patient. We hebben het krantje altijd bewaard voor het geval dat.... En dat geval kwam toen moeder erg ziek werd en ik het als dochter niet meer alleen kon handelen. De huisarts zei dat er hulp nodig was. Ik dacht meteen aan Buurtzorg. Inmiddels waren ze ook in Winterswijk actief, onze woonplaats. Eén telefoontje en ik kreeg een allervriendelijkste verpleegkundige aan de telefoon die zelfs aanbood om dezelfde avond nog te komen! Ongelofelijk in een wereld van papiertjes, vergunningen en weet ik wat voor "vooraf gesteggel", hier werd meteen hulp aangeboden. En deze deskundige hulp hebben wij nog dagelijks. Zelfs vader heeft een periode zorg gehad van dit gedreven team. De patient is een persoon, wordt in waarde gelaten en ook kijkt het team verder dan de client alleen. Zo hebben wij de laatste paar jaar al veel heftige momenten qua ziekte ondervonden, maar altijd weer was daar Buurtzorg om ons te ondersteunen. En dit doen zij deskundig en met veel gevoel. Het is een warme deken die je juist nodig hebt in zorgelijke tijden. Ik kan Buurtzorg alleen maar aanbevelen en ben de dames en heren van Buurtzorg zeer dankbaar voor alles.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Buurtzorg Winterswijk Noord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.