Cardia Thuiszorg Den Haag - Noord

Thuiszorg

Isabellaland 150 2591 SL Den Haag
Deze locatie is onderdeel van Cardia

Waardering van Cardia Thuiszorg Den Haag - Noord - Den Haag op 6 maart 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Aandoeningen bij de man - overig

Het zijn vriendelijke mensen. Ze zijn vakkundig. Ze geven het aan als ik ergens extra op moet letten of geven het advies om contact met de specialist op te nemen. Dat is uitstekend. Zij hebben er immers voor geleerd, ik moet dan niet eigenwijs zijn. Je moet gewoon vertrouwen in ze hebben. Ik kan goed met ze opschieten en zij ook met mij. Het is een vast team wat bij mij komt. Het is prettiger dat het bekende gezichten zijn, want zo creëer je een band. Ze komen op vaste tijden. Het kan weleens iets uitlopen, maar dat is geen probleem.

Reactie van/namens Thuiszorg Cardia Thuiszorg Den Haag - Noord - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Het is fijn om te horen dat u zulke goede ervaringen heeft met onze zorg. Wij geven uw complimenten door aan het thuiszorgteam.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cardia Thuiszorg Den Haag - Noord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.