Cardia Thuiszorg Rijswijk

Thuiszorg

Van Vredenburchweg 26 2282 SH Rijswijk
Deze locatie is onderdeel van Cardia

Waardering van Cardia Thuiszorg Rijswijk - Rijswijk op 6 maart 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Met de vaste hulp gaan afspraken altijd goed, maar zijn er invalkrachten dan merk ik dat afspraken gewijzigd worden. Ze laten het wel van te voren weten en dan is het een beetje schipperen. Ik kan de zorg krijgen die ik nodig heb, alles is bespreekbaar en dat is prima. Er komt vaak een uitzendkracht, vooral in de weekenden. Het voelt dan niet vertrouwd. De uitzendkrachten zijn nooit in uniform en zo zijn ze voor mij niet herkenbaar. Ik moet het dan maar geloven en dat vind ik niet prettig. In het begin kreeg ik vaak mannen van buitenlandse afkomst die hielpen bij het douchen en dat vond ik dubbel moeilijk. Zij zouden denk ik hun moeder ook niet door een andere man laten douchen. Dat maakt het voor mij lastig. Ik heb dit in een gesprek aangegeven en toen is het niet meer voorgekomen. Ze zijn verder altijd prima tegen me.

Reactie van/namens Thuiszorg Cardia Thuiszorg Rijswijk - Rijswijk

Hartelijk dank voor uw waardering. Uw feedback helpt ons om onze zorg te verbeteren. Wij geven uw waardering door aan het thuiszorgteam van Rijswijk. Mocht u uw waardering nog verder willen toelichten, kunt u altijd contact opnemen met onze regiomanager via communicatie@cardia.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cardia Thuiszorg Rijswijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.