Waardering van Care Company, locatie Laren - Laren op 16 augustus 2019

Ik heb een hele goede ervaring gehad met de mensen van Care Company. Zoals ze ook adverteren is er geen wachttijd voor hulpverlening en ik heb dan ook binnen enkele dagen na het eerste telefoon gesprek zorg kunnen ontvangen. De mensen die mij aan de telefoon hebben geholpen zijn erg geduldig, denken met je mee en vragen naar wat de wensen zijn van de heer of dame die zorg nodig heeft, waardoor er een zo goed mogelijk zorgplan kan worden opgesteld. De kleine teams waarmee gewerkt wordt zorgen voor een vertrouwde en fijne sfeer. De verpleegkundigen zijn ontzettend behulpzaam en aardig en doordat de zorgteams klein zijn wen je snel aan de mensen. Als er iets niet naar wens is of als je gewoon veranderingen wil aanbrengen in het zorgplan of -team dan kan dit gewoon aangegeven worden. De mensen pakken het professioneel op en gaan ermee aan de slag. Ik ben nogmaals erg tevreden met de ontvangen zorg en ik raad dit bureau zeker aan als iemand hulpbehoevend is.

Bent u of werkt u voor Care Company, locatie Laren? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.