Waardering van Careaz Thuiszorg - Gemeente Aalten - Dinxperlo op 9 juni 2017 interview

7.2

De medewerkers komen niet altijd op tijd en ook de afspraken die gemaakt worden verwateren soms. Verder is het maken van variaties daarop, voor bijvoorbeeld een doktersbezoek, niet altijd even makkelijk. Dat vind ik vervelend. De omgang met de medewerkers vind ik goed. Ik vind ze vriendelijk en aardig. In het algemeen probeert men naar mijn wensen te luisteren. De medewerkers vind ik alert. Ik heb wonden en die moeten ze regelmatig controleren en dat doen ze heel zorgvuldig. De zorg wordt verleend door een vast team van medewerkers, maar in de loop van de tijd verandert dat wel een beetje. Ik vind dat uitstekend, want de vaste mensen hoef je weinig uit te leggen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careaz Thuiszorg - Gemeente Aalten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.