Waardering van Careaz Thuiszorg - Gemeente Aalten - Dinxperlo op 28 juni 2017 interview

Het kan een keer uitlopen, zodat ze ietsjes later zijn dan anders. Maar ik ben ontzettend tevreden met hoe ze mij aan- en uitkleden. Het zijn zulke lieverds allemaal. Ze praten even met mij. Ik wil de zorg zelf in de hand houden. Als ik een keer weg moet, dan gaan ze dat voor mij plannen. Vervolgens kan ik dat zelf regelen. Ze luisteren goed naar mij. De ene dag gaat het goed en de andere dag minder. Kortom ze houden dit in de gaten. We hebben het volgende met elkaar afgesproken. Als het minder met mij gaat worden, dan krijg ik ook meer thuiszorg. Ze wassen mij momenteel fantastisch. Als ik het op een bepaalde manier wil hebben, dan gebeurt dit ook. Het is ook heel gezellig voor mij. Het is altijd een feestje voor mij. Ik heb bij verlenen van de zorg wel een vast team voor. Maar ik weet nooit wie er komt op de dag, dat ik gedoucht wordt. Echter ken ik wel de medewerkers die in het team zitten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careaz Thuiszorg - Gemeente Aalten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.