Waardering van Careaz Thuiszorg - Gemeente Aalten - Dinxperlo op 8 juni 2017 interview

7.3

Ik probeer mij aan te passen. Ik vind dit heel moeilijk sinds het overlijden van mijn man. Af en toe praat ik dan hierover. Ze hebben hier dan een luisterend oor voor. Dit doet mij heel goed. Ik vind ze heel lief hoe ze met mij omgaan. Ik kan uit de gesprekken die ik met ze heb opmaken, dat ze er ook verstand van hebben. Ze vragen altijd of ik goed heb geslapen. Ik vertel dan, dat ik pijn aan mijn been heb. Vervolgens houden ze dit goed in de gaten en leven ze met mij mee. Kortom ze zien het snel genoeg, als er iets bijzonder is. Ik heb redelijk vaste medewerkers. Die medewerkers doen echt hun best. Als ik een keer wat bijzonders heb, dan vraag ik of ze eerder kunnen komen. Dit doen ze dan ook. Maar het komt wel eens voor, dat ze iets later zijn. Maar zijn ze heel veel later, dan bellen ze mij.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careaz Thuiszorg - Gemeente Aalten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.