Waardering van Careaz Thuiszorg - Gemeente Berkelland - Borculo op 9 juni 2017 interview

7.7

Afspraken werden altijd nagekomen, maar ze konden nooit precies aangeven wanneer ze kwamen, want er kwam wel eens iets tussen. Dat vond ik soms wel eens moeilijk. De omgang met de medewerkers vond ik geweldig. Ze waren altijd goed te spreken. Ze waren altijd vrolijk en niets was hun teveel. Ze wilden alles voor mij doen. Ik vond ze deskundig. Ze stonden in verbinding met het ziekenhuis. Ze konden alles goed verbinden en alles wat er gedaan moest worden, dat konden ze doen. Ik vond ze alert, want ze zagen precies als het iets slechter met mij ging. Ze gaven mij ook advies en ze controleerden of alles veilig was in de badkamer. De zorg werd verleend door een vast team. Dat vond ik heel goed, omdat ze heel meegaand waren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careaz Thuiszorg - Gemeente Berkelland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.