Careaz Thuiszorg - Gemeente Berkelland

Thuiszorg

Koppeldijk 40 7271 EZ Borculo
Deze locatie is onderdeel van Careaz

Waardering van Careaz Thuiszorg - Gemeente Berkelland - Borculo op 9 juni 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

De medewerkers gaan heel leuk met mij om. Ik ben altijd blij, als ze komen. Ik heb achteraf nooit klachten of dat ik vragen heb. Ook hoef ik nooit achteraan te bellen. Dus hieruit kan ik uit opmaken, dat ze deskundig zijn. Ik hoef maar een kik te geven over dat ik iets wil veranderen. Vervolgens is het zo gebeurd. Ik heb suikerziekte. Hiervoor komen ze iedere morgen om te kijken of ik goed spuit. Ze letten op waar ik spuit. Ze zijn zeer alert. Als ik een wondje heb, dan staan ze direct klaar om het te controleren. Vervolgens adviseren ze mij om de dokter te bellen. De medewerkers wisselen wel eens. Maar ze hebben ook meerdere patiënten. Het is wel een vaste groep, dat een vaste wijk heeft. Tenslotte komen ze de afspraken goed na. Ik heb maar één keer meegemaakt, dat er niemand kwam. Ik heb toen direct gebeld. Er is altijd iemand aanwezig op het kantoor. Vervolgens kwam er direct iemand.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careaz Thuiszorg - Gemeente Berkelland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.