Waardering van Careaz Thuiszorg - Gemeente Berkelland - Borculo op 19 juni 2017 interview

8.5

De medewerkers wisselen niet vaak. Ik heb meestal vaste medewerkers. Ik vind dit wel fijn, omdat het op een gegeven moment vertrouwd wordt. Ze benaderen mij op een hele goede manier. Ze betrekken mij overal in, zodat ik mijn mening over dingen kan zeggen. Ook komen ze de afspraken na. Kunnen ze niet, dan bellen ze even op om het toe te lichten. Ik heb bijvoorbeeld een keer een blaasontsteking gehad. Ze zijn op een gegeven moment met een urinemonster naar de dokter gegaan. Vervolgens bleek dat het iedere keer terugkwam. Kortom dit hadden ze goed gezien. Ik had nooit geen hulp. Dus ik moest daar in het begin erg aan wennen. Zij hebben mij hier goed in bijgestaan. Ik kan merken dat ze op een bepaalde deskundige manier naar mij kijken. Ze vragen bijvoorbeeld of dit of dat wel gaat. Kun je dit wel goed of hou je dat wel vol.

Bent u of werkt u voor Careaz Thuiszorg - Gemeente Berkelland? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.