Careaz Thuiszorg - Gemeente Oost Gelre en Winterswijk

Thuiszorg

Patronaatsstraat 22 7131 CG Lichtenvoorde
Deze locatie is onderdeel van Careaz

Waardering van Careaz Thuiszorg - Gemeente Oost Gelre en Winterswijk - Lichtenvoorde op 8 juni 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik vind het lastig om cijfers te geven, omdat iedereen die hier komt verschillend is. Ik vind dat sommige mij aanspreken alsof ik dement of een kleuter ben. Ik ben nog goed bij de tijd en ik vind het vervelend als ze op zo'n toon tegen mij praten. Ik heb huidkanker en de medewerkers letten daar goed op. Ik merk wel het verschil van kennis, want er zijn medewerkers die geven mij het advies om naar de dokter te gaan als ze iets niet vertrouwen. Andere weten niet goed wat ze er mee aan moeten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careaz Thuiszorg - Gemeente Oost Gelre en Winterswijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.