Waardering van Careyn Verpleging en Verzorging thuis Abcoude - Abcoude op 26 juni 2019

9.9

Nadat onze ouders zijn overleden heb ik, namens ons gezin, een dankwoord geschreven aan het vaste team van Careyn te Abcoude die onze ouders in hun laatste levensjaren liefdevol hebben verzorgd. Dit dankwoord drukt uit hoe we hun zorg ervaarden en vat deze waardering het beste onze waardering samen:  'Mijn moeder is inmiddels bijna een jaar geleden overleden. Ik ben jullie niet vergeten en wilde jullie nog eens bijzonder bedanken voor jullie altijd vriendelijke, nooit versagende, professionele en liefdevolle zorgen die jullie aan mijn ouders hebben gegeven in alle jaren dat het nodig was voor hen. Ik besef waarschijnlijk onvoldoende hoe jullie het toch altijd voor elkaar hebben gekregen om die zorg te geven, maar jullie waren er altijd voor hen als het nodig was. Ik heb heel veel respect voor wat jullie doen en zal jullie persoonlijk altijd dankbaar blijven voor jullie zorg.'

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Verpleging en Verzorging thuis Abcoude? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.