Waardering van Careyn Verpleging en Verzorging thuis Brielle / Westvoorne - Brielle op 8 juni 2017 interview

• Aandoeningen bij de man - overig

Ze vragen altijd aan mijn man hoe het met hem gaat en of er veranderingen zijn. Ze gaan weleens bij hem zitten om een praatje met hem te maken en ze maken dan wel tijd voor hem vrij. Ze hebben natuurlijk te maken met tijdsdruk. Ze zijn erg alert, zo heeft mijn man een katheter en ze kijken meteen naar de urine die opgevangen is. Zo kijken ze bijvoorbeeld ook naar plekjes op zijn huid. Ik ben niet tevreden over Careyn als organisatie. Mijn bezwaar is dat als er weekenddienst is er maar een medewerkster is in een heel groot gebied. De medewerkster gaat alleen over straat en ze komt ook in wijken waar het niet heel veilig is. Ik vind dat ze dan met zijn tweeën moeten zijn. Ook als er wat met mijn man gebeurt, dan is de medewerkster misschien wel ver weg bij andere client. Door de weeks krijgen we een groepje medewerkers die rouleren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Verpleging en Verzorging thuis Brielle / Westvoorne? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.