Waardering van Careyn Verpleging en Verzorging thuis Hellevoetsluis - Hellevoetsluis op 29 maart 2019

4.3
  • Kanker

door Careyn een waslijst aan fouten gemaakt:Mijn moeders temperatuur niet opnemen waarna ik mijn moeder is shock heb gevonden, mijn moeder er al zo aan toe was toen ze haar hadden gezien ( hebben ze toegegeven) Herhaaldelijk hard mijn moeders gezicht wassen terwijl ze daar een tumor heeft en dit zeer pijnlijk is. Mij een ptz indicatie van een andere meneer sturen per mail.Zeggen dat ik mezelf meer weg moet cijferen als 24 uur zorg al is geïndiceerd maar niet geregeld. De 24 uurs zorg die uiteindelijk komt laat mijn moeder alleen liggen en boven ( overdag) in haar pyjama naar series ligt te kijken terwijl mijn moeder beneden ligt met een delirium heeft en valgevaarlijk is. Mijn moeder in een half jaar (terwijl ze dus 1400,- per maand voor 9 uur per maand declareren ) niet eens haar medicatie aanreiken en iets te drinken of eten aanbieden.. alleen druppels in haar ogen doen. Mijn moeder vergeet regelmatig haar medicatie in te nemen. Ik moet alles coördineren, ziekenhuis bezoeken, medicatie bestellen , uitzetten ed. Een nieuwe indicatie stellen en mijn moeder laten tekenen terwijl ze niet weet dat ze dat heeft gedaan op een moment dat ik er niet ben terwijl ik er ongeveer 80 uur per week ben.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Verpleging en Verzorging thuis Hellevoetsluis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.