Waardering van Careyn Thuiszorg en Wijkverpleging Hellevoetsluis - Hellevoetsluis op 28 juni 2017 interview

9.5

Ik heb achttien verschillende verzorgenden gehad. Dat heeft me niet gestoord. De omgang van de medewerkers met mij was heel goed. Ik heb heel veel van die mensen geleerd. Ze vertelden me hoe ik bepaalde dingen moest doen en waarom. Dat vond ik heel bijzonder. Ik vond het prettig als deze mensen kwamen. In het begin was ik heel afhankelijk. Ze hebben me echt over een heleboel drempels heen geholpen. Een verzorgende stimuleerde me de oefeningen van de fysiotherapeut te doen. Ik vond de medewerkers heel deskundig. Hun deskundigheid bleek uit de manier waarop ze met me omgingen. Ze hadden vaak dingen in de gaten die ik zelf niet in de gaten had. Dat vond ik heel stimulerend. Soms kwamen ze 's ochtends te laat en lag ik tot half tien in bed. Dat vond ik nogal storend, vooral toen ik nog niet zelf kon opstaan. Later ging het beter, omdat ik meer zelf kon doen. De medewerkers moesten soms vijftien mensen bezoeken. Dus ik had er wel begrip voor, dat het soms wat later werd. De indeling werd op kantoor gemaakt en ik had de indruk dat ze daar niet precies wisten wat er speelde. De thuiszorg heeft me in samenwerking met de fysiotherapie weer echt op de been gebracht. Ik ben heel dankbaar, dat ik zo goed geholpen ben.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Thuiszorg en Wijkverpleging Hellevoetsluis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.