Careyn Thuiszorg en Wijkverpleging Hoeksche Waard

Thuiszorg

Van der Straatenplein 2 3271 SH Mijnsheerenland
Deze locatie is onderdeel van Careyn Thuiszorg en Wijkverpleging

Waardering van Careyn Thuiszorg en Wijkverpleging Hoeksche Waard - Mijnsheerenland op 6 juni 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

Er komen steeds verschillende mensen van de thuiszorg. Ik heb het idee dat ze elkaar allemaal kennen, dus ik denk dat het een vast team is. Ik word gedoucht en ze letten goed op me en als er iets is met mijn gezondheid wordt dat verwerkt in de map. Zonder de hulp die ik nu krijg kan ik geen kant op. De omgang met de medewerkers is goed, ik krijg ze altijd aan het lachten. De afspraken omtrent het douchen en het aankleden lopen goed. Het kan weleens een kwartiertje uitlopen, maar dat vind ik geen probleem.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Thuiszorg en Wijkverpleging Hoeksche Waard? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.